Toimintaohje
1. Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautusta
2. Viikkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa. Mytätty ryppyinen t-paita ei ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa ylimääräisiä lisäkustannuksia logistisista sekä käytännön syistä. Käsittele varoen myös tuotepakkausta.
3. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus sekä sivuiltamme kirjautuneena ladattavissa oleva palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut Collectorilla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.
4. Vie paketti Matkahuoltoon ja kerro, että tässä olisi asiakaspalautus Printtivaate Oy:lle ja palautusnumero on 9549222. Matkahuolto ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä Printtivaate Oy:tä, eli sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista. Osoitetietojen pitäisi löytyä Matkahuollon tietokoneelta, mutta jos ei, tässä osoite vielä:
Palautusosoite:
ASIAKASPALAUTUS / 9549222
Printtivaate Oy
Tulkintie 29
01740 Vantaa
HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet Matkahuollolle.
HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä Matkahuollon valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei Printtivaate Oy ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.
Erikoistarjouksissa kuten Osta 3, Maksa 2 tarjous raukeaa jos osa tuotteista palautetaan. Palauttaessasi yhden kolmesta tuotteesta maksat täyden hinnan kahdesta pitämästäsi tuotteesta. Jos tilauksessa oli käytetty prosentuaalista alennusta, palautettavan tuotteen hyvityksessä otetaan huomioon prosenttialennus, jolloin hyvitys ei ole sama kuin tuotteen alentamaton hinta.
Viallinen tuote tai ongelmatilanne kuljetuksessa
Asiakkaalla on oikeus palauttaa tai vaihtaa virheellinen tuote maksutta. Ota aina ensin yhteytttä asiakaspalveluun ja täytä palautuslomake.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut Postissa/Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.